mallis --> sweden

godmorgon hej och hola!
igår kom man hem från mallis "mallorca". haft lite otur med planen. när vi åkte till mallis så gick vi in i planet som vanligt oh de startade och sånt, men sen helt plötsligt går skärmen i sönder där fram oh den måste man ha. så då skulle dem hitta en skärm i ett annat land, först de närmsta dem kunde hitta var i london men efter ett tag fick dem tag i en i köpenhamn. så vi fick gå av planet och de var ca 5 timmars vänte tid sa dem . men de blev bara2-3 h. sen åkte vi till mallis. sjukt härligt har vi haft. massa god mat och härligt väder alla dagar förutom en. sen skulle vi då åka hem då gick vi på planet men fick sitta i de i en timme innan de kunde köra upp. för de var oväder i luften. men en sak jag aldrig varit med om är att 4 plan står i kö på en väg för att köra upp, haha måste sätt knas ut. men nu är man hemma oh det är väldigt skönt faktsikt. träffade massa folk igår. bland annat louise och alex. men inte niklas "sadface". jaja, nu ska jag ta och fixa mig sen ska jag dra till min mamma 2-3 dagar. uppdaterar mer sen.
bilder från resan




















Postat av: nathalie

gud så underbara bilder ! :D <3

2010-08-10 @ 23:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin