mf oh mera

hej bloggen kan skriva lite nu.
igår skulle jag va med alex men nej så blev de absolut inte. först regna det satan sen blev det HELT andra planer. skitsamma.. igår var jag iallafall inte på alls humör och har jag inte varit på hela denna dagen. börjar med att man vaknar upp med fede huvudvärk och får stanna hemma från skolan. och mobilen laggar sär så jag har fått byta så länge till en sony ericksson mobil. jag är verkligen inte på humör oh de är av olika andledningar. imorgon ska jag in till malmöfestivalen med louise, bara louise blev de. fast kanske ska träffa linnea oh lite andra folk som VELAT träffa oss. men ni kan ju alltid smsa om ni är där inne , iallafall ni som har mitt nr!? nu har jag laddat ner alla andra avenyn avsnitt som finns. så jag ska börja se från ettan till slutet .. hinner ju inte se allt men ska börja se senare. funderar på att sätta i inpackning i håret och ta en dusch .. därefter ska jag välja vad jag ska ha på mig imrn och sen vad jag ska ha på mig på mf. efter som vi drar till louise direkt efter skolan sen vid 5 åker vi in. och efter de ska jag göra en varm oboy och sätta mig i sängen och sura.. visst låter det toppen ? :D
Postat av: Anonym

Inte så mycket faktiskt ska nog blogga snart sj då?:d

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-24 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin