oskar linnros


din mamma - oskar linnros


från och med du - oskar linnros


genom eld - oskar linnros


25 - oskar linnros

det blev malmöfestivalen igår också . fast med alex, didde, ellen, estelle, emelie, emily, fia.. japp dem var det. vi åkte in efterskolan gick runt lite och åt mat och kolla.. och sen börja vi gå bort mot sydsvenskan vid sex ungefär. för vi skulle kolla på OSKAR LINNROS. wiiiiihooo! och vi kom väldigt långt fram ändå.. fast vi bara var där en halv timme före det skulle börja. och gud vad bra han var :D lycklig blev jag för att ha sätt han, så där stod vi en timme och kolla på hans med hans as bra låtar. sen när de var slut åkte alla andra hem förutom jag och alex.. så vi gick runt lite och han tog någon kaffelate eller något och sen handla jag polkagrisar.. vi var där till ahlv tio sen tog vi bussen hem. lite myys var det. "inte i bussen" sen idag har de bara varit skola.. hahah sista lektionen var ändå bäst.. men nu ska jag dra till min pappa efter jag packat satan. så uppdaterar mer sen.
och här kommer en video från malmöfestivalen . men inte jag som filmat, i filmen står vi mycket längre fam och sträcker upp våran händer :D


denna låten var bäst.. oh den är de för olika andledningar ;$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin