skolan är inte alltid tråkig

hej alla kära blogg läsare!
idag vakna man lite försent, brukar alltid gå upp sju för att hinna med allt men idag vakna man såklart tjugo i åtta. det suger att "försova sig" eller vad man ska kalla det. men jag hann till skolan i tid och allt. sen att vara i skolan suger.. fast dagarna går snabbt när man är med rolig folk. om man kan kalla tom oh tanja roliga.. som sitter och skriker "snopp" rakt ut , högre oh högre. men skratta gör man. sen var det idrott och första gången på länge har jag glömt mina kläder har inte riktigt kommit in i schemat. och de har tydligen inte tanja och tom iheller så istället fick vi gå en runda. så vi gick till ica och tillbaka. sen har vi bara haft tråkiga lektioner. och nu sitter jag och pluggar matte. ska vara på sida 17 på fredag och jag är på sida 10 .. hmm ? får jobba sanbbt och bra nu! snart ska vi äta och senare kommer alex. och nu får ni en bild eller två från idag. har tyvärr ingen på mig..
blev bild på tanja och tom "tummeupp"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin