skriva av mig lite

får bara tala ut om sommarlovet oh allt. jag har haft så sjukt bättre sommar lov än detta. jag kan verkligen inte sitta oh ljuga och säga detta är mitt bästa. de var fan förra året, de var verkligen bäst. alla dagar i bjärred, "säger bara LOOOVE"och saknar alla folk där. alla dagar med sara söderberg, dagarna med feffe. jag och louise oh niklas var mycket närmre och var mycket oftare. louise står jag väl lika nära men varit lite mindre, men niklas känns de som jag tappat helt oh de känns inte bra, när vi varit så vänner så har såna små skit samker fått oss att bråka. och absolut att vi inte snackar så som vi gjorde innan.. allting är verkligen annorlunda. oh träffade helene och massa nya folk . detta året har bara blivit mer oh mer konstigt. bråkat mycket med många och blivit på fett dåligt humör för ofta. har inte kunnat lita på någon förutom louise, niklas oh alex typ ? dem som jag säger allt till. för folk går runt oh försöker splittra på oss. säger saker som inte äns är sant, och sen ännu värre, folk som snackar skit bakom ryggen som man kallar vänner? ska de verkligen vara så. förra året kunde jag lita på varenda jävel , det fanns inte ett endaste problem då. nu lix "din hemlighet är löddes nyhet" exakt så är de. så nej, fett DISS till detta sommarlovet. förutom när jag har åkt till göteborg och mallorca. då har man fått vara med folk som är sjukt underbara. fast jag har ju vissa minnen, men verkligen inga som förra sommaren. minns den kvällen louise oh niklas sov här oh dagen efter åkte vi till malmö. det är typ bästa dagen? .. kvällar vi varit ute har vi ibland bara suttit oh hängt och ibland börjat bråka ? hur jävla kul kan man kalla de. och gud måste bara ta upp att folk som ljuger och bara hittar på som verkligen inte säger hur de ligger till , de är så sjukt snålt.. har ju heller inte hänt lite gånger på lovet? .. samma som att vissa inte får vara med ute ? .. inte jag som har blivit ut knuffad men jag vet folk, och sen att dem sanckar skit om dem.. LÅGT . nej gud, sämre sommarlova får man nästan leta efter även om vissa dagar kanske varit guld värda så, mindre än hälften av dagarna har vait bra. resten har bara blivit dåligt. detta är dock inte menat till någon person de är bara mitt sommarlov, hur de har varit. vet att många tyckt de varit as kul. men nej. tappat dem vännerna jag var med förra sommarlovet oh de suger ***. blää nu ska jag inte skriva mer oh ta upp er tid att läsa de. hejdå!
Postat av: emily

vilka är det som inte fått vara med ute?

undrar bara :) <3

2010-08-22 @ 00:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin