dag fem - något jag älskar

vill börja med och säga att jag hoppade över (dag4 - hur jag gör med mitt hår). Jag var inte inne på bloggen igår typ så jag han inte. kanske kommer senare. men fortsätter med dag5 istället och lovar jag inte ska missa fler.

så hmm..
vad jag älskar! finns många saker, har inte bara en sak jag älskar. till exempel min familj, vänner. Saker jag älskar är att mysa framför en film antingen med någon eller utan. (få gulliga sms). Älskar också att vara hemma själv med louise, haha det kom jag fram till idag! man har alltid lika kul. Alltid något skit vi gör. dem dagarna är bara så mycket kärlek till ♥ älskar att göra något hela tiden, inte sitta hemma helt själv en hel dag. och just nu ÄLSKAR jag att det typ bara är en termin kvar på 12åker (min skola).

men jag är jätte trött nu så detta fick vara allt för idag, vi hörs sötnosar!
Postat av: sofia

okej:) jag kollar på teve:)

2010-12-06 @ 09:54:41
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag gillar verkligen din header!

2010-12-06 @ 14:07:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin