dag sex - ett sommarminne

oj hmm.. ett sommar minne är väl svårt att välja ut. Har hänt så mycket denna sommarna så jag vet inte vad jag ska ta så ni får hära lite små minnen. Alla kvällar på stranden med alla, så himla mysigt, fast det blev bråk ibland så var det verkligen kul och bara hänga, grilla, bada och snacka på stranden. (alltså kvällar).

Lägger också stort minne till alla dagar och kvällar jag var med alex. Var ju tillsammans med alex under lovet. Så vi var en hel del. Minnen som också dycker upp är spanien med pappas familj. Så underbart kul och härligt det var. Den veckan (lilla) gjorde mitt sommarlov ännu bättre.

Det största jag har ett minne till är nog louise och niklas denna sommaren, vi var jätte ofta och enligt mig tyckte jag vi hade det så sjukt kul tillsammans. Jag faktiskt saknar dem dagarna riktigt mycket. haha när ni två sov hos mig när mitt rum inte var klart, vi satt fan och strängdes i min säng för att kolla film. och den dagen vid ån. så sjukt härlig. nej love till nästan alla sommardagar och kvällar, kan inte säga någon var kass!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin