dag sju - min bästa resa

min bästa resa kan jag nog säga helt rakt ut utan att tänka att det var Thailand 2009 med louise. det var bara så sjukt kul. ingen tråkig dag, det hände alltid något som inte var väntat. Haha när vi eller (jag) tappa bort vår nyckel till vår bongalous. och när vi spelade typ vollyboll i barnpoolen.. så gjorde louise så den kom utanför hela tiden. så fick jag springa upp och hämta den bland alla Thailändare som satt bakom. Eller när vi var på bora bora (en bar/resturang/klubb) och stod och dansa med några randoms och bara stod och skratta. (det var då thailändare). haha! Varje dag ger ett minne. som när vi hade tjaffsat lite och var helt tyst så helt plötsligt kommer du ut dansande från duschen och sjunger. alla dagar mellan 9-12 vi bara la och slappa i sängen med chips, risen, M&M och cola. dem goda baugetterna vi handla till lunch. när vi dansa i poolen, de var ju bara sjukt!? när det var en liten bebis ödla i badrummet haha som louise skrek. och när jag skrämde dig hela tiden.  guuud så mycket jag kan ta upp om denna resan. allt var bara perfekt och så underbart. här får ni bilder!

Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

fina bilder!

2010-12-08 @ 17:13:50
URL: http://e
Postat av: PAUSE

åh vill åka tillbaka till Thailand!

2010-12-08 @ 17:32:29
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: johanna

okej, nice! :D planerna inför helgen är att plugga :p haha, deprimerande men sant.. vad är dina planer då ? :)

2010-12-08 @ 17:44:18
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin