dag tjugofyra - min dag

vaknade av att syster kom upp och skrek mig i huvudet att tomten hade smutsat ner huset. Sen drog hon upp mig och direkt ner för att kolla. gulligt värre. sen åt vi god frukost och därefter städa jag mitt rum, så nu är det vääääldigt clean, duschade och fixa mig så jag var klar en timme innan alla kom. Klockan tre kolla man kalle anka som vanligt och hela släkten från pappas sida kom. Sen åt vi och sånt man brukar göra. tomten kom, man öppna julklappar och allt annat man nu gör. sen tog krafterna slut. och nu ligger man här i sängen med
datan och kolla fb och lyssnar musik med kusin. det var min dag i text. fick även ett fint halsband i strumpan i morse av "tomten"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin