dag tre - min familj

 

Ja, var ska man börja! som ni alla säkert har märkt har jag skilda föräldrar så det innebär att jag har två helt olika familjer. I mammas så är det bara hon, jag och min låsas pappa. Och i pappas är det han, jag, plastis (låsas mamma) och min syster meja. Alla tänker att de är lyx med skilda föräldrar att ha två saker av allt typ. men ni vet faktiskt inte hur jobbigt det är att flytta fram och tillbaka.

Men nu ska vi inte tänka på det negativa.
Älskar båda mina familjer. Och mest av allt mamma och pappa som egentligen är dem mest störigaste, irriterande, jobbigaste, barnsligaste, tjatigaste men mest älskade. Som ställer upp för en varje dag och finns där om man behöver hjälp. Mamma är nog den man bråkar mest med men ändå skämtar och gör saker man inte kan göra med sin pappa (tjejsaker) men ändå snackar med det mesta om. Pappa är den man skämtar med och snackar skit med. Men så glad att jag har föräldrar som bryr sig om allt som händer i mitt liv. från liten till stor sak finns dem alltid där och det är jag tacksam för. Det är ju ändå dem som betalar det mesta som resor, mat, kläder och tar hand om en.

sen får jag inte glömma mina "bonus" föräldrar som är dem mest underbaraste på jorden. glad jag fick just dem. och älskar dem med. Och min syster som kommer vara en av favoriterna för evigt, jag har ju alltid velat ha en syster och sen fick jag en. Kanske lite senare än vad jag egentligen hade tänkt men bättre sent än aldrig. Och min syster, kommer göra allt för den lilla skitungen och ställa upp för henne när som. hon är verkligen världens bästa och får egentligen en alltid och skratta med sina små dumheter även om man är sur ska hon alltid få en att skratta. visst blir man sur på henne men efter tycker jag så synd om henne som man måste göra något för henne, gillar inte att se henne ledsen egentligen, men ibland kan det också vara kul att retas. love to her♥

 

Postat av: E L L I N O R ♥ photo & diary

sv: Tack vad roligt att du tycker det! :)

2010-12-03 @ 18:13:37
URL: http://elliinorljung.blogg.se/
Postat av: Felix

Det är bra :) med dig?

2010-12-03 @ 18:17:23
URL: http://boogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu börjat med Dagens blogg oss mig!

Om du vill vara med så gin hit:

http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment

Där hittar du mera info och hur du tävlar!

Plus att du får flera läsare bra va ? :-)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så kan du bara radera den!



Lycka till och GodJul!

2010-12-03 @ 19:33:56
Postat av: emma

har lagt till dig nu lägg till mig :D

2010-12-03 @ 19:40:10
URL: http://eemmaaross.blogg.se/
Postat av: ' elina bäckman - jag tog en kula för dig och fick smuts tillbaks.

så himla fin blogg! :)

2010-12-03 @ 20:04:31
URL: http://superbbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin