dag två - detta är jag rädd för

hm.. vad är jag rädd för. jag har väl ungefär tre saker jag verkligen är rädd för. Kan ju börja med spindlar. vilken storlek eller hur dem än ser ut börjar jag gråta och skrika när jag ser en. iallafall om dem är inomhus, ser jag en ute börjar jag bara skrika. men dem är verkligen läskiga. det värsta med en spindel var nog ändå när jag duschade när jag var mindre. så gick jag in och duscha och allt. sen när jag kollar på den dusch saken satt där en orange stor spindel. så jag slängde ifrån mig den sprang ut ur duschen och sen sprang rätt ut till mamma och pappa. och skrek och grät. haha! nej ush, jag är verkligen rädd för dem!

det andra är andar. vill inte säga spöken för då tänker säkert alla sig typ "spöket labban" men asså jag tror verkligen det finns något som vi inte kan ta på. när man väl har hört alla berättelser och nej vissa tror jag ju inte på. såna som bara låter överdrivet. men som när kompisar säger något hänt. och när släkt och sånt berättar saker. det är bara läskigt. Som när man är hemma och hör saker som typ bankar eller något piper. så vet man inte vad det är, håll med om att det är läskigt? nej, jag tror på det och är ganska rädd för att jag någon dag kommer få möta på detta. att typ något flyttar sig. eller att man känner att någon annan lägger sig i sängen samtidigt som man själv ligger där. eller typ att samma sak händer samma tid varje dag. 

den tredje saken är såklart mörker. jag hatar när huset är helt släkt, när man ska gå ut helt själv i mörkt. nej ush, ibland får jag typ panik när jag vaknar mitt i natten och det är helt svart och man ser såna skuggor från saker. går nästan alltid upp och tänder en svag lampa då om jag inte har någon annan som sover hos mig. haha visst låter det messigt men alla har sina svaga delar. och min är verkligen spindlar, andra och mörker.

sen måste jag bara säga en sak om förra inlägget. jag sa inte att jag hade en frågestund. jag frågade om jag skulle ha en så svara på det istället för att skriva frågor!
Postat av: angelica

sv jag mår jättebra, lite förskyld bara :) du då?

2010-12-02 @ 23:05:00
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: u name it

SV: Lördagen tar jag som den kommer antagligen plugg men på Söndagen blir det dansuppvisnig på Lisseberg :)

2010-12-03 @ 07:54:58
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: johanna

fin outfit! :)

sv' okej :) hih, jo allt är fint med mig :D med dig då ?

2010-12-03 @ 11:39:11
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin