en pluggis dag

- såhär såg hela min dag ut efter skolan. och det är inte kul. Har en sjukt massa prov och inlämningar och allt man kan tänka sig. Öva och skrev till sju på kvällen sen helt plötsligt somna jag i alla papper och allt. och vakna vid åtta. sen har jag bara duschat och käkat popcorn oh kollat på tv. just nu ligger jag oh smsar haha och försöker ränga in lite extra om biologin som vi har på fredag. Imorgon kommer jag inte hinna blogga fråns på kvällen. först ska jag göra massa läxa sen ska jag till "ljud och bild" gymnasiumet. såja.. har inget att berätta mer tyvärr. men vi hörs babys hoppas ni har det bra! xoxo..

 

Postat av: Maja

följa varann via bloglovin ? :)

2010-12-11 @ 19:26:56
URL: http://majamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin