finaste videoklippet i världshistorian.

dagen idag har varit uber lång och vi hade först vollybollsturnering. vi var fan bäst, kom sist på delad plats med en annan klass. det kallar jag bra. gör inte ni det? haha sen efter var jag helt slut körd och det får ni bevis på i klippet under. jag och tanja hade riktigt tråkigt så vi kom på vår egen slags humor. gilla eller inte men jag tycker vi är "jätte söta" hoooooost! jätte sletna båda två och mega trötta så då är det tillåtet att se ful ut. eller iallafall jag gör det.

Efter skolan följde louise mig hem och vi har PLUGGAT hela dagen. för vi har massa prov och inlämningar och allt vad det nu är. Men hann bara med en själv för var tvungen att hjälpa stakars louise som inte fattar ett skit! (hihi det rimma) hon stack vid ungefär halv nio och nu har jag gjort läxa klart för idag känner jag. ska nog ta en dusch och sen bara softa och kolla på paradise hotel. kanske kommer ett inlägg senare. kyss babys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin