godmorgon eller något..

igår stack jag hem till louise vid nio.. och därefter drog vi hem till didde med massa folk var där ett tag sen skulle dem flesta hem (så tråkiga) men jag och louise bestämde oss att gå hem med anton och kolla film hos han. så vi gick över typ hela lödde.. men de gick hyffsat snabbt. vi börja kolla film men de slutade med att alla låg och sov i soffan. så vi vakna och då var klockan lite mycket.. så vi gick hem i SNÖstorm typ. sen gick vi och la oss klockan fyra. 

idag gick jag upp 12 hos louise, tog på mig och sånt. sen drog till center syd med mamma och handla dem sista julklapparna. nu har jag precis ätit frukost och ska duscha. ikväll blir det hem till mormor med mammas släkt! xoxo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin