godmorgon..

man vaknar i lödde och hamnar i hofterup efter en timme ? låter härligt va.. nej men åkt till mamma nu för har varit hos pappa ett tag. Igår stack jag till centan med louise och niklas och shoppa lite smått. Sen stack jag hem och efter det ut och träffa kristina och sara på donken, snackade och sånt sen träffa vi fler och fler. och var ute i det kalla vädret, men ganska kul hade vi. Kom hem vid ett och somnade fyra. lite dåligt humör igår, men de är bara att glömma. 

jaja kul va ? nu sitter jag här kollar buss tider. blir ändå till att dra in till lödde senare haha, sover nog hos sara då. Nu ska jag packa upp mina saker och fixa mig lite. Och jag vet vad jag ska göra i veckan, blev inte idag som jag hade tänkt. men jag ska ta navelpiercing, får av mamma men pappa tvekar! men jag SKA! hehe. nu ska jag dra, stay tuned. / julia korecic

bild sen julafton



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin