min kväll igår



bilden säger det mesta. jag fick besök av louise och vi drog ner till willys och handla massa godsaker. När vi kom hem så efter ett tag kom sten och vi kollade på fångarna på fortet. Haha som ni kanske såg i hans inlägg? Därefter var han inne på min msn och fb. och skrev till massa folk. Så nu vet ni de om ni fått något konstigt. Annars var kvällen toppen, följde louise hem vid halv ett och då träffa man lite annat folk. Sen var man hemma vid ett igen.

Och idag blev det att gå upp vid tolv, äta frukost, fixa mig och sen dra med familjen till lund. Dem handla ny dator något till tv:n och en plattång och jag handla ett nytt objektiv till kameran. blev väldigt nöjd med det. Sen käka vi lite och drog hem till petras pappa och fika lite där. Nu sitter man här hemma och funderar på vad som ska hända ikväll. pallar inte bara sitta hemma och tråka. vad ska ni själva göra?

Postat av: hanK the tanK

SKippa godiset pinglan, sånt gillar jag inte när vi webbar... Sånt sätter sig direkt på magen och de vill vi ju inte din lilla tjockis!

2011-01-01 @ 05:19:03
URL: http://hank.homo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin