nu kör vi med 24-dagar på bloggen!

Dag 1: Om mig
Dag 2: Detta är jag rädd för
Dag 3: Min familj
Dag 4: Något man ljugit om
Dag 5: Något jag älskar
Dag 6: Härliga sommarminnen
Dag 7: Den bästa resan
Dag 8: Ett minne från nu
Dag 9: Vad jag önskar mig i julklapp
Dag 10: Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
Dag 11: Något mysigt
Dag 12: Min framtid
Dag 13: Detta åt jag idag
Dag 14: Varför jag bloggar
Dag 15: I min väska
Dag 16: Det här får mig att må bättre
Dag 17: Detta ångrar jag
Dag 18: Vad hade jag på mig i dag?
Dag 19: Vad är kärlek?
Dag 20: Det här får mig på dåligt humör
Dag 21: Ett till videoinlägg fast om min dag
Dag 22: Min bästa vän
Dag 23: Något beroende
Dag 24: Min dag
Kan alla andra så kan jag ? ellerhur? nej men detta tycker jag verkar bra och kul, så har man något att skriva om så slipper man ha bloggtorka. har ju sett att många har det, men dem flesta har bara 12 dagar. men jag ska köra på ända till julafton så hoppas ni gillar det, de blir ju som en julkalender ? ;). men jag kommer ju fortsätta blogga som vanligt också . den första (om mig) kommer lite senare. nu ska jag fortsätta baka lussebullar med mammi!


Dag 1: Om mig
Dag 2: Detta är jag rädd för
Dag 3: Min familj
Dag 4: Hur jag gör med mitt hår
Dag 5: Något jag älskar
Dag 6: Härliga sommarminnen
Dag 7: Den bästa resan
Dag 8: Vad jag har på mig
Dag 9: Vad jag önskar mig i julklapp
Dag 10: Ett videoinlägg (valfritt innehåll)
Dag 11: onödig infermation om mig
Dag 12: Min framtid
Dag 13: Detta åt jag idag
Dag 14: Varför jag bloggar
Dag 15: I min väska
Dag 16: Det här får mig att må bättre
Dag 17: Detta ångrar jag
Dag 18: Vad hade jag på mig i dag?
Dag 19: Vad är kärlek för mig?
Dag 20: Det här får mig på dåligt humör
Dag 21: Ett till videoinlägg fast om min dag
Dag 22: Min första kärlek
Dag 23: Något beroende
Dag 24: Min dag (JULAFTON)
Postat av: GUEVACCI

hur är det annars? =)

2010-12-01 @ 19:11:42
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Okej, nej typ samma här :) Allt bra med dig idag då?

2010-12-01 @ 19:12:42
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin