Situation dirty dirty dity, situation dirty dirty

15:29 : sitter här redo och klar. Mamma ska bara duscha sen drar vi till nova. För nu ska min nyårsklänning shoppas. Hoppas på den finns kvar annars blir det en annan. Fick nästan precis besök av grannen och fick kakor och sen fråga han mig om jag ville ha något från portugal (dem ska då dit en vecka oh svi ska passa deras katter) haha. + då fick man prata lite engelska. jaja, intressant va ? 

angående min nyår. Så börjar den i hofterup med familjen, ska äta och sånt här. Sen blir det att åka in till lödde och fira det lite med kompisar. Och sova hemma hos pappa. Kan tänka mig att mamma kommer ringa som en galning i telefonen så måste hämta laddaren och min plattång hos pappa idag också. Sen ska jag förbereda allt till imorgon. Blir väl att sitta hemma idag och kolla film eller sitta i skype med roliga folk? pallar inte åka in till lödde idag och träffa folk iallafall. men nu ska jag ta lite julmust och kolla andra avenyn. så hörs vi när jag kommer hem från nova! kyssen

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad brukar du äta på nyårsafton?

2010-12-30 @ 16:02:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Emilia

Hejhej! Nu är det tävling på min blogg. Som första pris vinner du ngaellack, nail polish, nagelfilar och nail sticker. Som 2a pris vinner du halsband och som 3a pris vinner du söta och glittriga klistermärken. För att kunna vinna måste du skriva en motivering till varför du vill vinna. De 3 vinnarna presenteras på lördag på min blogg. :)

bloggnamn - www.liljedahlsliv.blogg.se

2010-12-30 @ 17:47:14
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin