sjuk med feber

för det första.. VARFÖR SKREV JAG SÅ I BLOGGEN IGÅR! säkert därfär det hände. jag blev fan ta mig sjuk idag. därför jag inte bloggat på hela dagen har inte kunnat röra mig, har bara legat i soffan och tittat film hela dagen. och mått illa + feber. men nu känns det bättre så blir nog en bra dag imorgon med mamma, ska handla dem sisat julklapparna och vad jag ska ha på mig på julafton. sen får vi väl se vad som händer på kvällen. hoppas nu på att allting är bra imorgon så jag slipper vara sjuk. för resten av släkten hade bara haft det en dag.
Postat av: Smarre

sv: Va braa :)

La till dej på bloglovin.

krya på dej <3

2010-12-22 @ 10:09:45
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: felicia den coola stenberg

hej kusin vitamin :)

alla som var på kalaset har blivit sjuka :) <3

hahahahahha lite små kul där asså

pusss

iloveu<3

2010-12-22 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin