dagar jag missat..

dag 15 - i min väska. haha ja.. jag brukar ha mobil, pengar, busskort, smink, borste, tändare, oftast ligger där en godis påse, tuggummi, parfym, toffsar och i bland en tjocktröja (om de är på kvällen). det är då under sommar tid. nu har jag allt i min jacka, eller ja inte allt det jag sa men det mesta! 

dag 16 - det här får mig att må bättre. GOOODDDIIIIIIIS! haha de är faktiskt sant. dock får mina vänner mig att må bra också.. familjen är även ett stort plus (fast inte när man bråkar med någon). att bara sitta eller ligga och lyssna på musik får mig även att må bättre och att snacka ut om allt med någon. 

dag 17 - detta ångrar jag. det finns så mycket. jag ångrar alla gånger jag har betett mig otrevligt. jag ångrar att man gick på första intrycket sen hatade dem fast nu märker man dem är underbara. jag ångrar att jag sårat vänner och att jag bråkat och tappat bort vissa. jag ångrar när jag skriker och är sur på mina föräldrar när dem egentligen bara vill mig väl. jag ångrar min "fjortistid". jag ångrar att jag trott på rykten och skitsnacka och bara inte lyssnat på det som varit sant och troligt.

dag 18 - vad hade jag på mig idag. em, jag gick hemma i trosor och linne. haha!

dag 19 - vad är kärlek för mig?. Kärlek är allt. Kärlek är när man ser på varandra, och jag får den där känslan i hela kroppen. Man skrattar för att man är så lycklig, man ler för att man är så kär och man känner en trygghet som bara finns med den presonen. När den rör vid en, när den ler mot en, när den håller om en.. Det är kärlek. Det är äkta kärlek när man får glädjetårar av att höra han/hon säga jag älskar dig för första gången. Ett ögonblick som är så magiskt att ord inte ens kan beskriva det.. Kärlek är när man inte tror att det kan finnas mer, man kan ju inte få djupare känslor än det här? Joda det kan man, och det visar du varje gång du kysser honom/henne... Kärlek är när orden jag älskar dig plötsligt betydde så otroligt mycket att det blev svårt att säga det. Känslan av att veta att man alltid har någon där, som man vet stöttar en i allt. Som man vet aldrig skulle svika en. Kärlek är när man får sina utbrott av lycka som görs så att man bara kastar sig på han/hon och pussar den tills man inte kan andas längre. När man känner att ens kärlek är helt oersättlig, när man inte klarar av att vara utan den andra, när man vill känna närheten hela tiden, när man blir helt hög av doften.. Då är det äkta.


Postat av: Jennifer

Svar:

Varsegod!

haft en bra dag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin