godmorgon 13:13

min data har gått i sönder så därför de blir lite mindre inlägg och tråkigare. Igår atck jag och louise hem till mig och såg film & åt massa gott. Vi såg två filmer: THEM & 6 POINTS. sjukt bra båda två. Nu ska vi göra frukost och kolla film, sen ska vi basta och färga mitt hår. uppdaterar mer sen.
Them: är en skräck film, de handlar om två stycken som bor i rtt hus ganska långt ut i skogen. hlet plötsligt börjar massa konstiga saker att hända till slut språrar de ut totalt.
6 points: handlar om de tre bästa kompisarna Petra, Anna och Michelle. Tre unga tjejer som är på väg in i vuxenvärlden. Deras olika personligheter - oskuldsfulla Anna,
trygga Petra och vilda Michelle sätter deras vänskap på prov.
Filmen handlar om vänskap som trasslar till sig. Om svåra val som påverkar framtiden. Om den krokiga väg man måste vandra för att försöka hitta sig själv. Och om hur vänskap sätts på prov och hur den överlever. En liten film om stor vänskap.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin