moped

bild på tom!
jaha idag har skolan varit fett dryg, fast lite kul. Fick iallafall prao på nyvång, WIIIE.. haha! efter skolan så drog jag & louise till mopedlektionen.. drygt som vanlig men de var sista fjärde gången, jippppi. så nu blir det till att öva inför provet, men vi får inte köra upp från det har blivit bättre ute, men ska åka ditt och göra tester. juste, biologi läxa till idag, de gick vel bra, iallafall godkänt , tumme upp för det. nu är jag hemma och har ätit mat och nu ska jag städa och packa för imorgon ska jag till mammi sen efter städningen ska jag ta ett varmt skönt bad.
pusshejj
Postat av: erica hjärta julia!

PAHAHA hjälp, min bror i min mössa ;*(<3

2010-02-19 @ 16:17:19
Postat av: Sofia

Fick vi veta vart man skulle praoa ? :D<3

2010-02-20 @ 14:22:03
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin