under veckan.


nej nu ska jag börja blogga. ska nog till och med ändra header och sånt i helgen. Denna veckan har bara varit så dryg och de kan fan inte vara värre. Måndags var jag på mopedlektion efter skolan, i tisdags var jag på konfa efter skolan sen hade jag prov till idag. SPANSKA!!! fast de gick vel bra, eller bättre än alla andra gånger. Sen idag har de varit ganska lugnt men har dock ett litet läxförhör imorgon som jag måste öva på. Sen har jag och min pappa kollat moppe idag, en stor tumme upp för det. Kommer hem om 3 eller 6 dagar. Sen imorgon är det mopedlektion, som tur sista gångern för det är så Jävla drygt.
"ni ser ju bilden, vi åkte pulka på idrotten.. och det gick inte så bra!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin