visste du att..

 

  • att jag sov i mammas säng tills jag var nio eller tio!
japp de gjorde jag, varje fredag iallafall, då hade inte min mamma en kille och jag tyckte de var mysigt att sova i mammas säng ;$$ ..lite pinsamt men ja.. fast nu sover jag i min säng.. kan fortfarande somna i pappas säng om jag är sjuk och har hög feber.

 

  • jag tar inte åt mig om vad folk säger & jag stör mig på folk som tror dem är bättre än andra
vad ni än säger om mig eller säger till mig så tar jag inte åt mig. för jag vet själv vem jag är och de ni säger stämmer inte. kollar ni på mig så är de fan helt självklart att jag kollar tillbaka. & en sak till att gå runt och säga att jag är uppkäftig när jag inte har pratat eller chattat med dig en ändaste gång är bara så jävla mesigt. jag stör mig verkligen på folk som tror dem är så mycket bättre än alla andra.
  • många vet de men vissa vet inte de, mitt hår?!
jag har ganska kort hår och jag använder hårförl. många undrar varför. enligt mig är de en dum fråga. kolla lix namnet på de "HÅRFÖRLÄGNING" såklart för att få längre hår? och lite tjockare. jag är iheller inte blond egentligen, är ganska mörkhårig .. men trivs bäst i blond
  • jag älskar mina kompisar ♥
jag visar inte de så bra oftast men ni är de bästa som finns, utan er finns det ingen jag.
ni är ljuset på min dag de är ni som hindrar mig från att falla. 
så många gånger ni finns vid ens sida och så många minnen jag har med många. 6 min bästis de är sjukt jag kommer nog aldrig glömma dig och våran minnen, jag älskar dig <3 och jag älskar er!
  • jag klarar mig inte utan musik
nej Sant! musik lyssnar jag nästan på dagen runt det börjar på morgonen, då brukar jag starta datan och sätta på musik eller lyssnar igenom mobilen, hela skoldagen har jag mobilen och lyssnar genom handfree, sen när man kommer hem är det spotify som gäller, har på de ända tills jag stänger av datan, sen lyssnar jag på musik i mobilen när jag går och lägger mig. musik is my drug

Postat av: Anonym

Julia 12år - kommer din mammis ihåg :-)

2010-02-23 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin