bästis


jag börjar med att säga tack, du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt. du är min livs glädje, du är min medicin, du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv<3 du är ena halvan av min kropp du är den bästa tjejen, du är den jag alltid önskat att jag har haft. du är min styrka att överleva du är min inre kraft. du är louise och jag är bara julia, hoppas du känner som jag att vara vänner va bra men bästisar är de underbart! du är den bästa jag har, snälla lämna mig aldrig.. stanna kvar för alltid <3 jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på, att aldrig lämna dig det är ngt jag svär på. man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer stanna med dig, om du skulle falla lovar jag att jag bär dig <3 jag skulle aldrig nånsin släppa taget skulle bära dig tills dagen den kommer, tills dagen jag dör. du kanske tror jag bara smörar, men bästis utan dig brevid mig tappar jag min balans.

'och en ny start på detta jävla året, men början med världens bästa vän. I 9 år har vi varit bästisar och jag ångrar inget, att ha dig här är de bästa som finns, ett liv utan dig det går inte att tänka, finns inte en ända männsika som kan ta över din plats i mitt hjärta och här på jorden. Finns ingen som jag kan lita på så mycket som dig, ingen jag kan skratta med så mycket som jag gör med dig, nej! seriöst ett liv utan dig hade inte funkat. Du ställer alltid upp och sårar aldrig, du ljuger aldrig och sviker inte. fyfan, att skriva hur mycket jag älskar dig louise, de skulle blivit en hel bok.

Alla våran minne då? när vi träffades första gången och du fråga, -ska vi leka? när vi var på skara sommarland och jag låg hela natten och berätta sagan om louise-gris, du kommer vel ihåg den? När jag bodde på rotan, just all den skit vi höll på med just då, glömmer aldrig. alla gånger vi varit på bakken tillsammans och sen när vi var på resan till thailand, den bästa resan EVER, den kommer jag aldrig glömma.. fyfan vad jag saknar! Och nu nyår med dig, kan man starta året bättre? NEJ!!! finns många mer 1000 minnen som jag aldrig glömmer.  du & jag , tvilling, vi mot världen, hellre ledsen med dig än glad utan dig. Folk som försökt få oss undan varandra men har inte lyckats, vi bara skrattar åt dem och dem tror dem kan, men dem är bara så himla patetiska. Louise jeppson en ängel från himlen absolut ingen går före dig. Klart vi har bråkat, både stora och små bråk, men dagen efter tittar vi på varandra och börjar skratta, ger en kram sen är allt vanligt igen. Förlåter dig för allt du kommer göra, för så mycket jag älskar dig, så måste jag ha dig i mitt liv, börjar få tårar nu när jag skriver, för att  börjar tänka på alla stunder du står vid min sida och hjälper mig och tröstar mig<3 Alla problem jag kommit med har du ståt ut med, vill bara säga tack för du finns här <3 allt mitt är ditt & allt ditt är mitt eller hur ? dör du, dör jag..  Tänk att en människa tar sån stor plats i någon hjärta, glad att de är du för mig, har inga hemligheter för dig och berättar allt, finns alltid här för dig, du är mitt liv, min kärlek och min allra bästa vän, och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig. du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta. Den 29 augusti blev ett datum att minnas<3


hellre dig än alla andra, jag älskar dig så fucking mycket bästis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin