Förlåt , ska börja blogga på allvar nu!

har inte bloggat på länge nu och förlåt, men ska bli stora ändringar på det !
veckan har bara varit skit, från i måndags, jag har stört mig på exakt alla, exakt vad dem gör och ALLT, har bara velat slå dem rätt i huvudet så dem aldrig vaknar upp, men som tur håller jag det för mig själv. men det är därför jag kan ha svarat lite uppkäftigt och sånt. Jag har också inte kunnat skicka sms i två veckor och kan inte svara fråns efter söndag, så då vet ni varför jag inte svarar! jag fick en räkning på väldigt mycket som om jag går över nu så får jag kontankort :( ! jaja har varit sjuk sen i onsdags, men mår lite bättre nu, så blir vel skola på fredag, sen efter är det konfaläger !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin