Godmorgon.

07:40är klockan, ska dra till lödde halv nio, hem om pappa och hämta skol väskan sen hem till louise.. och sen till kräkskolan :)
jaja, fredag idag iallafall så helg sen.
igår innan jag skulle sova såg jag världens härligast film, blev här efter min favorit film.
Den heter "A walk to remember"
Handlar om ett gäng som gör massa skit.
En kille i gänget vill ändra sig, och försöker, men efter ett tag bli han kär i typ den töntigaste tjejen på skolan.
Efter ett tag får han veta att hon har canser o.s.v. !
SE DEN OM DU INTE HAR SETT DEN!! sjukt bra 10/10 tycker jag :)
Postat av: alexx

bäst :D<3

2010-01-08 @ 22:30:35
Postat av: SOFIA

JAG SA JU DET! :D

2010-01-10 @ 02:03:31
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin