Josefin

många i vår släkt tycker vi är lika :)
men faktiskt vi har typ samma näsa och samma mun,
även om man inte ser de på denna bilden.
De var typ på sommaren hennes pappa skulle gifta sig
och de blev ett sånt mega bröllop i trädgåren,
med en fest till 2-3 på natten. Vi fick höra typ hela tiden att vi var så lika.
Dem hade först trot att jag var josefin på långt håll. Fast sen har vi typ inte samma stil och hår, och
vi har nog inte samma personlighet. Men ja, jag vet inte vad jag ska säga, lika eller inte?
jaja söta är vi båda :)
Postat av: josefin

haha, vi är lika ! ;)

haha, men jag blev helt förvånad när dom sa de o.o

2010-01-06 @ 16:29:23
URL: http://josefinborgman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin