knass

lilla jag ska typ försöka sova nu, snart!
kolla på en film eller kolla på andra avenyn.
tog dem här knass bilderna innan, bjuder på dem.
sen imorgon så ska jag upp tidigt, så måste gå upp också.
jag och louise snackade lite om att jag sover hos henne,
och att jag sover hos henne på torsdag, dan innan skolan.
pallar inte ta buss, fett drygt. Inte fel att bli mulad iheller, om snön ligger kvar på fredag,DÖRJAG! 
alla ska alltid kasta snöbollar och mula.
sen går man förbi mellanstadiet då ska dem skitungarna göra desamma.
haha men dem är inte så svåra att säga till att sluta.
jaja, nu ska jag somna i min säng.
för igår somna jag nästan vid datan, bara för adam höll mig uppa haha.

pusspuss

Postat av: evelinerejsmar

jag bara älskar din desing :o

2010-01-06 @ 13:35:34
URL: http://eveliineelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit fin blogg ^^

2010-01-06 @ 14:24:57
Postat av: David Blindrå

tja julia dinna filmer är så bra och dinna bilder är så heta puss gillar dinna filmer o bilderna kram

2010-01-09 @ 02:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin