SVAR PÅ TAL

2009- hitta denna på kenzas blogg, och hade tråkigt så jag kopiera :)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
japp, åkt utomlands med min bästis. Nog bästa minnet sen 2009. Allt vi gjorde där, lilleN och afron, dem glömmer vi aldrig. Typ bodde på phiphis finaste hotell och allt vi gjorde, vara på borabora, åka till long bech och bara chilla, ja allt på den resan får mycket kärlek av mig. måste ju göras om.
Och madonna konserten , sjukt ball !!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Egentligen brukar jag inte ha det, men har ett, och det är att hålla min mobilräkning nådig, har typ 3000 gratis sms men går över med sjukt mycket, nej så de måste jag skärpa mig med :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bekanta men ingen i min ålder :)
4. Dog någon som stod dig nära? tyvär, men gammelmormor, hon var dock som en mormor för mig "/
5. Vilka länder besökte du? thailand, danmark? typ.. 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inget jag kan komma på!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? kan inget speciellt, men sommaren glömmer jag aldrig !
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag satte mig själv i första hand 
9. Största misstaget? inget jag kan komma på
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småförkylningar här och där
11. Bästa köpet? vet inte!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, taxi och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? svennebanan, 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Jag har varit så glad och nöjd!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj/släkt
19. Blev du kär i år? Oj oj oj, kärare än någonsin!
20. Favoritprogram på TV? Paradise hotel !
21. Bästa boken du läste i år? inte läst någon
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek, och pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? inget jag kan komma på :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? kan faktiskt inte komma på de nu !
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kanske de.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt färgglad! Ni håller väl med? Inte? Hehe..
29. Vad fick dig att må bra? Alla utekvällar med kompisar och louise såklart :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? justin beiber haha
31. Vem saknade du? massa folk
32. De bästa nya människorna du träffade? ojj, har träffat ovanligt mycket nytt folk detta året så kan nog inte välja, men dem i bjärred , puss på dem :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin