bildbomb / poolen

Hallihallo :)
lördag: så hade jag sovit hos louise. vi fixa oss och sen tog jag, lollo och niklas bussen in till malmö. Sjukt kul där. handla en massa och snacka skit. och åt massa jordgubbar. Efter åkte alla hem till var och en sen kom louise och niklas till hoffan där jag bor. och vi hoppade direkt i poolen och badade några timmar. suuuper härligt. sen cyklade vi ner till stranden och träffa en massa folk. och grillade. oh där var alex "happyface" sen drog vi hem till mig kolla film och sov där.

söndag: var jag med louise och niklas. vi bada och handla massa godis och åt glass. mys dag men dem stack ganska tidigt. sen drog jag in till lödde för oh träffa alex, sara vd och didde. sen kom bara mer och mer folk. men kvällen gillades riktigt mycket. sen sov jag hemma hos alex. kollade sagan om ringen och harry potter "tror jag" haha.. sen somnade man 4-5 på morgonen. säger bara 3 timmar ;$ -haha!

måndag: så vakna man ju hos alex. var helt seg. mamma kom oh hämta mig lite senare och sen sov jag hela dagen. typ vid sex vakna jag och städa rummet, fixa mig och sen körde mamma mig in till lödde igen. bara för jag ville träffa alex, hihi! men träffa massa andra också. fast blev på SJUKT DÅLIGT HUMÖR, så drog hem halv tolv. och kolla film själv och sånt.

tisdag: vaknade man hyffsad tid. och fixa rummet hela dagen eftersom vi ska göra om det. vid 4-5 kom lollo och vi åt sen tog vi bussen in till malmö med sara vd och sara sö. vi såg eclipse. sjukt bra var den med. gillar alla dem tre filmarna. och tyckte bella gjorde as bra val. hon skulle välja edward för han är bättre. även om han andra är snyggare tycker jag. så den filmen kommer man se fler gånger när den kommit ut så man kan ladda ner den. sen åkte vi hem. och lollo sov hemma hos mig. vi kolla någon film sen somna. "vill också bara säga att denna dag har jag oh alex varit tillsammans en månad"

onsdag: vi vaknade 1-2 och sen tog på oss bikini tog en cider oh godis och stekt vid och i poolen hela dagen. och jag har blivit ännu brunare. blir nästan så att jag inte ska använda foundation längre :) i alla fall sjukt härlig dag lollo. tack för den. bättre kan man nog inte få de. så nu bjuder jag på jätte härliga bilder "host" hoppas ni får ett skratt för dagen. kolla mest på den bilden på mig närma oh bra, fint smilie och utan smink. hahah sjukt fin, ellerhur? :) så hoppas ni har haft bra dagar för det har jag . pusss

Postat av: Hanna

fin blogg:D

2010-07-07 @ 21:13:08
URL: http://hhnna.blogg.se/
Postat av: jana korecic

very nice blog julia

2010-07-08 @ 16:25:22
Postat av: adam tha man

grrr.. fina bilder

2010-07-08 @ 16:25:52
Postat av: Denice Lundberg.

Sötiseennn <33

2010-07-08 @ 17:34:07
URL: http://denicelundberg.blogg.se/
Postat av: louise

haha härligt (y) ♥

2010-07-08 @ 17:39:45
Postat av: Maja

Hærliga bilder! Vill också se Eclipse, ælskade boken.

2010-07-08 @ 18:21:07
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin