fullmåne

bakom den suddiga bilder sitter jag utan smink och allt. idag var jag bara hemma och dryga som vanligt. åt grillat sen och efter drog jag ut med kaisa, rode, pe, didde och alex. och en liten stund med camilla, gustav oh heidi. men sen drog vi till shell köpte lite korv oh godis sen drog vi till grytan. vid tolv stack alla andra hem utom jag pch alex. vi satt kvar oh snacka och sånt. stack också oh satt lite på bullerbyn sen. de var antagligen sista dagen vi träffas innan mallorca om jag inte hinner träffa han någon timme någon kväll :( för imorgon blir det ån med pappa oh familjen om de är fint väder men blir det fult väder blir det nova eller något sånt med mamma.. annars flyttar jag oh mamma de t onsdag om de blir fint väder, sen torsdag kommer louise hem oh då ska jag träffa henne och sen fredag åker jag. så nu kommer jag packa mycket och bloggen kommer läggas lite till sidan tyvärr. men vi hörs blir väl någon uppdatering imorgon. puss

Postat av: Josephine

sv: boken heter "när ingen annan ser" :)

2010-07-27 @ 12:22:46
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin