hemma

nu är man på samma plats man ståt hela livet. i lilla löddeköpinge. och vill så himla mycket tillbaka till tjörn. jag har nog aldrig sätt något lika vackert oh nog inte trivts så bra på väldigt länge. men ska berätta lite om lördagen: då vakna man och åt god frukost, la sig i sängen och sen gick ner och kolla när dem andra bada. efter ett tag stack jag, pappa, kalle och andy ner till ica och handla allt möjligt vi skulle ha till kvällen. körde tillbaka till huset och sen hoppa jag, bella och felle i poolen. badade väääääldigt länge. skit kul oh skönt var de. efter duscha vi sen börja vi fixa oss. eftersom klockan sju skulle vi på restaurang. lät mitt hår självtorkas så de gick några timmar och där i mellan jag måla jag naglarna, vi åt lunch, vi spela poker och sen börja jag fixa mig. klockan blev sju och vi stack ner till hamnen för att ta båten över till andra ön där restaurangen var. vi åt och jag åt ox-file med pommes :D efter vi alla hade ätit stack vi hem till huset och då fick jag migrän "huvudvärk" började komma suddiga prickar så jag inte kunde se och de blev värre och värre, så fick ta 2 alvedon sen lägga mig oh sova. vakna vid elva och gick ut i vardagsrummet där killarna satt oh spela poker. så där satt jag mig en stund oh drack cola och åt chips :) sen lite över tolv gick jag oh la mig. söndag: väcktes klockan halv nio för att vi skulle äta frukost. så de gjorde vi alla sen börja vi packa och städa. de tog 2 timmar sen drog vi till freeport och shoppa massa billiga märkeskläder. kommer bilder på dem 2 sakerna jag fick av pappi. sen drog vi hem. och nu sitter jag här med en cola och vill tillbaka till tjörn som bara den. men här kommer bilder nu från när vi var där!



vår egna pool











vårt hus

tillbringa en halv dag bara med kusinerna





kräftskiva



vår utsikt från balkongen








Postat av: caroline

åh tack va glad jag blir sötnos:D

2010-07-17 @ 20:12:54
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin