htc tattoo

jag är jätte glad och jätte trött idag. jag vaknade av att mamma stack från huset. men somnade om, vid tolv ringer mamma och säger att hon har en överraskning till mig. jag hoppar direkt upp ur sängen sätter mig vid datan.. och efter ett tag så sätter jag mig ute vid tv:n .. då kommer mamma.. hon packar upp allt hon handlat.. sen kommer hon ut till tv.n med en TELENOR väska. hmm, undra vad de kan vara då! jo de var en helt ny mobil med nytt abonnemang , det blev en HTC tattoo. as bra är den. det är en annan variation av iphone. lite mindre och lite enklare. skit nöjd är jag iallafall. och just nu är den helt grå. men ska designa ett eget skal så får man hem det. så ska börja tänka vilken färg jag vill ha och om jag vill ha något stämpel märke , eller någon text eller en egen bild på det. .. sen inte nog med det fick jag hem min klocka, wiiihoo , det tog bara en dag för den att komma och som sagt får ni rabatt om ni går in på den sidan och använder rabatt koden ;) nu ska jag bara kolla film hela kvällen och äta chips oh dippa. samtidigt som mamma har tjejkväll här hemma. nu ska jag snart äta med dem och lite sånt. hålla på med mobilen och lägga till nummer. ger inte ut nummret här på bloggen."tyvärr" uppdaterar senare. puss

 

Postat av: Anonym

sötnosen , helt klart !

2010-07-10 @ 01:20:08
URL: http://kajsakristenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin