LOUISE ÄR HEMMA -oh jag åker


hoppas alla haft en bra dag, det har verkligen jag iallafall. som sagt kom louise hem idag. vi träffades och drog ner till centersyd där niklas vänta på oss sen åt sjukt god mat. kycklingspet med pommes och sånt gott. satt väl där och snacka nästan två timmar. sen kolla vi lite affärer. efter det stack vi till MAX och handa "lyx shake" och niklas köpte något annat. + en cola. satt väl där en timme också. sen drog vi hem till mig snacka och sånt. sen stack dem vid tio och då stack jag ut och träffa alex en timme. de var lite svårt att släppa taget men de gick efter 100 hejdå. "haha" och juste fick en sjukt god "parfyrm" av louise. tack så mycket :) så 5 inatt drar jag hemmifrån och kommer inte tillbaks på en vecka. kommer sakna alla mega mycket men mest louise oh niklas OCH ALEX! kanske kan hitta någon data där nere någon dag. men nu ska jag iallafall vara neger när jag kommer tillbaka. nu ska jag försöka sova ska bara lägga in två filmer när louise och niklasfår massage. hahah.. måste ses! så uppdaterar om en stund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin