louise jeppsson


tagit en lite pause från filmen och chipsen. ser en as bra film men vet inte vad den heter. den går i alla fall på tv 5 nu. snackar med alex gör jag också :D och börjar tänka ut vad jag ska ha med mig till mallorca och funderar på vad jag och louise ska göra på torsdag innan jag åker "den dan hon kommer hem". nu är reklamen slut. så uppdaterar mer sen



louise pia jeppsson är min bästa vän, mitt allt och ännu mer. hon är typ mitt liv, min andra halva och utan henne kan jag inte leva. hon har varit borta i 4 dagar nu och jag klarar inte av de mer. jag får panik, jag har riktigt tråkigt när jag vet att hon inte kan va med mig, smsa med mig, cahtta med mig. jag saknar hennes äckliga kommentarer och när hon slår mig. jag får fan svårt att andas när hon inte är här. det är lixom nu när vi börjar nian har vi kännt varandra i 10 hela år. hur många har klarat av att ha en bästa vän i tio år egentligen? .. helt sjukt vi har exakt samma humor, exakt samma smak på stilar och massa annat vi har gemensamt. jag litar verkligen på henne t 110% om inte mer. alla våran minne shiet dem är sköna. seriöst. jag minns varenda ett. folk frågar om man tröttnar på varandra.. haha nooway, vår humor är sjuk och de är alltid något som är kul. att vi bråkar kan man inte säga vi gör, tjaffsar gör vi väl som alla andra men de löser dig alltid en timme efter typ. och folk har försökt splittra på oss, HA-HA dem lyckades ju jätte bra, dem blev bara dissade oh nu "hatar dem oss". men lix de jag vill säga är att jag saknar dig jätte mycket louise.. seriöst jag klarar mig inte nästan. du är verkligen saknad. fyfan vad jag älskar dig. det är du och jag föralltid och ingen kommer imellan!
KOM HEM NU DIN GRIS :'(
en gammal bild på oss

Postat av: Josefine Andersson

åh tack, glad jag blir alltså :)!



allt är bra med dig eller :D?

2010-07-25 @ 22:38:27
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du utnyttjar henne bara!!!!!!

2010-07-26 @ 14:48:02
Postat av: din gris ;$

jag säger samma sak, det vet du! ilavio!

HA HA .. bara tanken på att ngn ska försöka splittra på oss? ojojoj.. löjligt!!

2010-07-29 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin