puss oh gonatt

gonatt/godmorgon!
nu blir det ett litet natt inlägg för mig och morgon inlägg för andra. men jag och louise har lyckats sitta uppe till fyra som vi inte har gjort på väldigt länge. och nu är man mega trött. idag var vi ute med niklas, didde, edh och alex.. först gjorde vi inte ett skit men sen drog vi ner till solrosen. "fyfan vad läskigt" kommer inte göra om de! alla fick massa myggbett utom jag (mohahahahah) och sen satt jag oh louise ute och snacka lite själva.  men sen kom jag oh louise hem vid ett oh vi kollade på bilder och åt chips och drack cola, mums! och nu när vi går och lägger oss så går två smurfar upp.. alex oh didde skulle upp klockan fyra för olika anledningar! mohahaha ha de gött.. men nu ska vi faktiskt sova. GODNATT

Postat av: DENISE

hihi åå tack!:)

2010-07-11 @ 08:33:09
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin