tjörn

Sitter här i den vita härliga soffan och kollar ut över hela tjörn när regn molnen drar snabbt in mot oss, efter två timmar i den härliga inomhus poolen och en lång tråkig resa hit. men pappa hade köpt två tv/dvd skärmar så jag och min syster kolla film hela resan när jag väl inte sov. det är ju inte bara vi som är här just nu, det är mina kusiner och deras familj också. tyvärr blir det inga bilder på allt fråns jag kommer hem. trivs verkligen här, vill inte hem äns. utsikten är verkligen riktigt fin. hamnen ligger precis bredvid byn och har nog aldrig sätt något finare. meja, anton och sam springer runt och leker och bråkar. föräldrarna sitter och spelar poker. musiken spelas högt och vinden drar in i de frukansvärt varma huset. här trivs jag, här känner jag mig hemma´i detta huset. ikväll ska vi ha kräftskiva och sitta uta på balkongen. kanske bada i poolen någon timme till om inte starta bastun? och nu är de så att jag inte mobil bloggar efter som malin hade med sin lilla rosa mini data. så jag får låna den. nu ska jag dra ner till felicia och snacka lite. önskar ni läsare fick se detta underbara som jag sitter oh kollar på nu. men de var allt för mig just nu. jag skriver antingen senare idag eller imorgon. oh nu i slutet av detta inlägg börja det ös regna ute, men de gör inget, pusshaaj

kan bara lägga in bilder från mobilen


Postat av: Leia ♥

Vad är tjörn??

2010-07-15 @ 18:10:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin