otroligt varmt

 

här är jag! inget bloggande på hela dagen. för jag har faktiskt i detta otroligt stekande varma väder gått på center syd med louise. hade själv inga pengar med mig men louise handla lite. ska in där i veckan igen för jag ska handla. men ja.. vaknade av att det var OTROLIGT SJUKT varmt i louise rum.. trodde jag skulle dö, så vi fixa oss så snabbt som möjligt. sen gick vi till center syd såklart.. och de gör jag inte om i sånt väder kan jag säga. fy för, var tvungen att handla en cola när vi kom fram. likadant när vi kom hem. efter ett tag hämta mamma mig oh nu sitter man i hofterup efter att ha ätit grillat i sol väder till att det åskar och blixtrar oh ösregnar, men lite mysigt. fast ändå hatar jag det! men när de slutar ska louise och anton köra hit så ska vi kolla film. wiihoo, mys mys. men nu ska jag äta lite gott. och städa mitt rum . puss
bild från idag "på gina tricot"

Postat av: a.l.

yeah så in i varmt...

2010-07-12 @ 14:00:33
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin