fint rum?

hellu :)
idag vakna man hemma hos pappa. efter en lång dag innan. vid ett kom mamma och hämta mig och vi drog iväg till siba. hittade en skit snygg dataskärm och så..  blev iallafall skit nöjd. sen fick vi gratis 3 års garanti på den. efter de drog vi hem och börja städa mitt rum sen satt vi in alla möbler sen in med alla saker. och nu ser här underbart ut och luktar gott :D nu väl när man sitter här i det fina rummet sitter även en lurtig gris här bredvid med laptop. "själva louise". vi lanar. as kul. nu ska vi popa massa popcorn och hämta god dricka. uppdaterar mer sen.
här kommer bilder på mitt nya rum "ser dock bättre ut i verkligheten"








Postat av: Anna

Hej, kan du göra en header till mig? Länkar din blogg i min då såklart!

2010-07-24 @ 11:59:07
URL: http://annabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin