färg på vägen

tycker det blev lite dålig uppdatering :$
"jag vet.. förlåt :("
hihi nej, men har faktiskt en anledning. har jobbat ända fram tills tre. sen kom mamma och vi åkte till ikea och handla saker till mitt rum som vi ska göra om nu :D :thumbup: och sen när jag kom hem börja jag sortera rummet och nu har jag sorterat hela rummet. men nu vill jag ha lite hjälp. på bilden här under har ni fyra målarfärger och två tapeter. jag ska ha en fondväg i mitt rum "som jag redan har, fast vill inte ha röd längre" så hade tänkt ngn av dem här färgerna/tapeterna typ.. vilken av alla sex tycker ni jag ska ha på en väg i rummet? :D snälla svara, skulle vara till stor hjälp "hihi". mmmMm, nu ska jag fixa min säng och kolla en film. puss på er.

Postat av: alääx

den svart ''blommiga'' helt klart xd

2010-07-01 @ 11:32:41
Postat av: Anonym

ljusblåa är rätt coolt :)

2010-07-01 @ 15:37:33
Postat av: louise

ja du får inte ha den svarta blommiga, för sån ska ja ha!!! :D

2010-07-01 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin