jobbajobbajobba

hellu bloggen :)
lite dålig uppdatering. kan förklara de min dag : jobb, hem oh äta sen ut med kompisar kommer hem tolv och går oh lägger mig! Har heller inte riktigt känsla att de är sommerlov. för jobbet förstör de. Och haft otur. I måndags gick det snabbt att jobba men tror du inte att på morgonen så blir man ner sprutad med vatten av en på maxi.. hela byxorna blev blöta .. så fick gå med mina taights. funka det med :thumbup: sen idag blev jag så trött så jag råkade tappa tre äpplemos burkar i marken , två stycken smällde och gick i sönder den andra landade på allt. och säger bara att DE SKVÄTTE äpplemos på hela mig .. Sen solade vi när vi hade rast .. med linne och nu har jag värsta fula randen där bak på ryggen. måste fixas ^^. Sen idag skulle jag städat men var ju för fint väder så jag sola istället. Och sen åt jag mc donalds med familjen och nu drog pappa oh meja till farmor. Så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Men här kommer lite bilder från dagarna.

tråkiga bilder
vill ha löshår nununu! men iaf är detta mitt riktiga hår på bilden. efter jag duschat!







Postat av: feliciastenberg <3

kul att jobba ? <3



puss

2010-06-27 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin