Meja Korecic

Tjoosan :)
Idag jobbade jag som vanligt :( men sen hem till pappa "hade dock inga nycklar" men la mig ner och sola och somnade i en timme sen kom pappa och jag fick äntligen gå in .. haha! Sen drog vi och hämta meja och handla. Där efter drog vi hem till petra och grilla åt massa gått och snacka. Det är ju ingen vanlig dag för det är mejas födelsedag, "hurra hurra hurra" haha. Min syster blir 4 år, kan inte fatta att skitungen växt så mycket! Men ja.. sen hem till mammi och tråkat. Finns inget att göra i hofterup typ.. jo finns ju lite roliga folk här :) men ja.. snart ska jag sova och imorgon är det jobb sen frissan :D wiiiho

puss på er och här är en bild på meja och hennes mamma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin