helgen i bilder & text

FÖRLÅT FÖR ENORMT DÅLIG UPPDATERING!
Fredag: Midsommar såklart. Hem till andy och malin med pappa. Och där var ca 40 pers. Så först dansa alla runt midsommar stången men inte jag för jag fota dem istället "haha". Sen stack alla och spela brännboll. samt där var jag inte med "fota istället" efter blev det mat och sånt. var bara där till åtta på kvällen för sen träffa jag alex. efter ett tag kom louise och sen träffa vi alla andra folk. sen började jag bara må minde oh mindre bra. så gick hem och kolla om jag hade feber och då hade jag såklart 39,8. men var ute med folk till ett och sen sov louise hemma hos mig. vi sov i sofforna kolla film hela natten och åt chips och dippa ;) as GOTT.

 

Lördag: vakna jag av hög feber.. tog en alvendon gjorde frukost till oss och sen kolla vi film hela dagen. framåt kvällen stack louise och då hämta mamma hem mig till henne. satt vi datan hela kvällen och kolla film och bara chilla med min CEPE FEBER !!!


Söndag: Tog en alvedon på morgonen och vid ett stack jag mamma oh otto till ringsjön med mammas lilla släkt för att fira mormor och morfars 40års bröllopsdag. Så vi åt på något wärldshus. DÄR DET SPÖKA! fyyfan, dem hade massa tidnings artiklar om de. men jaja, åt där oh tog lite fina bilder. sen följde jag med nathalie hem, gick ut en runda med sandra "hennes hund" sen bada vi i hennes pool några timmar :D och efter sola vi. sen stack jag hem och min feber började komma till baka.. slutade med att jag fick gå och lägga mig tidigt för mådde inte alls bra.

 

och idag.. har jag bara legat på mitt rum oh sovit och nu ska jag göra frukost.. och försöka tänka bort febern :( "missar också jobbet.. och de fina vädret"

 

Postat av: nathalie

haha, extremt fina bilder på mig va det ju ! <33

2010-06-28 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin