00:32



här sitter jag och spelar, ddadada  SIMS 2 ! blivit beroende som fan av de . fast ska köpa css typ snart, har pengar nu. för de är så mycket roligare. igår sov louise här och vi var hemma själv ett tag. och grannarna hade sjuk fest med högt ljud och rökmaskiner och ja allt man kan tänka sig, vi drog ut lite och vi gjorde lite knas saker. sen kolla vi film och somna i min säng båda två. sen vakna vi sjukt sent, så vi har typ degat hela dagen.. kändes bara så äckligt. sen skulle jag egentligen träffa en person på kvällen men jag var lika seg som vanligt så de blev inte av "/. men imorgon ska jag vara social och dra till centan med louise, sen på kvällen kanske träffa en annan. sen är de skola på tisdag. puss på de .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin