CENTAN MED MAMMI

 



köpte:
1 rosa linne från ginatricot
1 vit linne från ginatricot
gråa mjukisbyxor från cubus
svart kofta från cubus
rosa t-shirt från cucus
behövde det så jag och mamma åkte in och handla de. så de blev en liten runda på center syd idag, och va lite med louise innan. sen börjar man plugga till moppeprovet, själv fick jag och louise 64 av 65 när vi gjorde ett test, fan vad bra vi är. och när jag gjorde det själv fick jag 58 av 65. så godkänt på de. nu ska vi bara köra upp, sen ska de köras hit och dit (y) puss på allt

 

Postat av: cecilia :D

jag såg dej :D två gånger (A)



S Ö T N O S ! < 3

2010-03-10 @ 22:09:32
Postat av: Anton the maaan;)

niiiiice ;) <3

2010-03-10 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin