FRÅGOR

1. Vad är ditt/dina mellan-namn? therese

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? vet inte, men innan ville jag alltid heta linnea

3. Är du i ett förhållande? ? nepp


4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? cpfråga.se


5. Vem var du tillsammans med sist? viktor

6. Får man fråga varför det tog slut? -  inga känslor längre.


7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja.


8. Vem vet mest om dig? - louise

9. Vad gör du på fredagskvällarna? - oliks saker.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? - jag vet inte, men gillar Moulin Rouge


11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full?  cpfråga.se

13. Har du testat droger? absolut inte

14. Röker du? - nej

15. Snusar du? - nej

16. Saknar du någon just nu? -
ja, ingen vet vem

17. Hur mår du idag? - ganska bra , helt okej faktist:)


18. Hur många tabletter tar du dagligen? - haha inga?

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - jag tror att jag fiska -.- hur ska jag veta det?

20. Bästa minnet från sommaren? finns många för bra


21. Senaste landet du besökte förutom sverige? thailand

22. När var du där?
- maj

23. Är du rasist? - Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? - nej, eller jag vet inte har iaf släkt från Italien


25. Om nej, vart kommer du ifrån? -  min mamma


26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? - svenska tror jag.


27. Ser du fram emot någonting just nu? - bättre tider


28. Sköter du skolan? - ibland , haha


29. Vad hade du för betyg förra terminen? - typ 4 ig och resten g

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - VG+

31. Vilket ämne var det? -  många ;)

32. Har du fått ig på ett prov? - ja

33. Har du spelat/spelar du i ett band? - nej


34. Anser du dig vara intelligent? - när jag orkar är jag smart


35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - inte 2009 iaf

36. Vilken va den värsta tiden då? - typ hela sjuan

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Ja


38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -nej ..


39. Har du haft sömnproblem? - ja


40. Hur ofta gråter du? - inte så ofta längre


41. Vad gör du när du mår dåligt? -  går ut, lyssnar på musik

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - louise

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nja nej

44. Vilken klass går du i nu? -8b

45. Vilken skola? - 12åker

46. Har du varit otrogen någon gång? - nej.

47. Har någon varit otrogen mot dig? - hah

48. Är du stolt över dig själv? - ja

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - vet inte

50. Vad får du ofta komplimanger för? att jag inte är snål hahah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin