har tråkigt


nu är de så här att i soffan igår om ni vill veta sanningen så var de att jag sparka louise ända bort på andra sidan av soffan för hon äckla sig. och när hon dansa för mig som hon kallade "strippa" så kasta jag kuddar på henne eller sa till henne att sluta för jag blev äcklad . och när hon la sig i min säng på morgonen sparka jag ner henne för jag hatar när hon lägger sig över mig. och när hon satt på stolen var de absolut inte så att jag ville kyssa henne, jag sparka stolen bak så hon ramla av, för hon äckla sig som vanligt. och när hon låg med sin aromat var hon bara så jvl snuskig så jag sa lite ord till henne, sen hällde hon aromat på min arm, men jag slickade på de själv haha, och hon slickade faktiskt på min sked men de var de mest osexigaste jag har sett, och hon gjorde det för att jag skulle blir sjuk.. fast jag älskar henne ändå <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin