KLAGOMÅL

Japp nu kommer ett till klagomål som jag kan börja störa mig på nu. Utgår till tjejer och killar men mest tjejer. och inte till någon enstaka person bara allmänt. Jag är så trött på alla som klagar på sitt liv som vill dö och aldrig nöjer sig med de man har. Det är en sak att man har de jobbigt hemma och att de har hänt saker någon annanstans eller att någon har dött men att få hela världens uppmärksamhet är ju bara lite väl mycket. Asså alla gillar ju uppmärksamhet men hela världen behöver inte veta att du vill ta självmord eller att du mår så jävla dålig, de kallas oftast fjortisdepp och de är de. Man behöver inte säga sånt till alla. Tycker fan man kan hålla de inom vänner och familj och inte låta alla veta. Sen att gå att ljuga om vissa saker för att få uppmärksamhet t.ex att man ska bo hos fosterfamilj eller att man har de jätte svårt hemma när man inte har de eller asså massa sånt. Man får ju reda på allt för eller senare och bara lägg av pinsamt ju för fan. Ta inte till dig uppmärksamhet på det sättet , helt fel sätt så fall, pusha hellre pattarna ända upp till hakan än att säga att du ska dö. Ska inte säga för mycket har ju hänt att jag gjort det själv en enstaka gång, men folk som lägger ut det 24/7 på bilddagboken och som loggar in och ut från msn och håller på med det sjukt mycket de är ju bara så jävla patetiskt. de är dem jag syftar på. så nej sluta upp och håll på med sånt för dina äkta vänner och för dem som bryr dig och sluta leka och skaffa massa uppmärksamhet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin