klagomål

hej hopp!
nu är jag bara så jävla trött på alla som tror dem är så mycket bättre på allt, som går runt och tror att dem har så mycket respekt men egentligen skrattar man bara åt dem efter. dem som glor precis som man har aids och dem som tror att de bara är dem som har allt. jag snackar inte om en eller två personer, de finns många. Kan man inte ta hand om sitt eget liv istället för att ta över andras, bara mogna upp lite och sluta vara så jävligt barnsliga. jag tror fan inte de bara är jag som tycker såhär, men vafan har ni med andras liv att göra. jag vet att alla kan inte gilla alla, men om man inte gillar någon kan man hålla de inom sig. men vafan att gå på andra och trycka ner dem så jävla mycket och sen gå därifrån och må bra av de, det kallar jag fan psykopat eller något. jag menar hur kul kan de vara? och hur kul är de för personerna som blir ner tryckta? ni sänker andra för att höja er själva, hur bra kan man må? de kan väl fan inte kännas bra att göra andra illa. och sen är vissa till och med så mesiga och skriker saker när dem gått förbi andra, kan dem inte ta det face to face? eller vissa som ska skicka på andra? kan dem inte snacka själva? .. eller folk som hotar med att göra saker. nej seriöst så jävla trött på dem här personerna. och som sagt inte menat till någon person, men man både ser, hör och är med om det. så skärp er förfan, och skaffa ett liv istället för att hacka på andras!
Postat av: louise

helt rätt :)<3

2010-03-10 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin